П`ятниця, 20.10.2017, 22:25
Вітаю Вас, Гість
Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 7
Показано матеріалів: 1-7
Сторінки:

    Поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмеженими можливостями фізичного та/або психічного здоров’я є не лише відображенням часу, але й представляє собою ще один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з особливими потребами на якісну освіту. Інклюзивна практика реалізує доступ до одержання освіти в загальноосвітньому закладі за місцем проживання та створення необхідних умов для успішного навчання для всіх без виключення дітей, незалежно від їх індивідуальних особливостей, психічних та фізичних можливостей. Рівень підтримки, гуманізм у ставленні до дітей з особливими потребами, можливість надати їм доступну та якісну освіту – показники ступеня розвитку суспільства,  в якому вони живуть. 
Статті | Переглядів: 46 | Додав: Тая | Дата: 26.01.2017

Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти,
61022, м.Харків, майдан Свободи, 6, оф. 463,
т. (057) 705 07 37, office@zno-kharkiv.org.ua
 
ПРО ОСОБЛИВОСТІ РЕЄСТРАЦІЇ НА ПРОБНЕ ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ У 2017 РОЦІ
 
     Для всіх бажаючих ознайомитися з процедурою ЗНО 01 та 08 квітня 2017 року проводиться пробне зовнішнє незалежне оцінювання.
Де зареєструватися?
Реєстрація на пробне ЗНО для мешканців Полтавської, Сумської та Харківської областей відбудеться на сайті Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти (http://zno-kharkiv.org.ua)
Коли зареєструватися?
З 10 до 31 січня 2017 року.
Як зареєструватися?
8 кроків реєстрації на пробне ЗНО
На веб-сайті Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти (ХРЦОЯО) у розділі «Пробне ЗНО-2017»:
  1. ознайомитися Положенням про пробне зовнішнє незалежне оцінювання;
  2. сформувати реєстраційну заяву за допомогою спеціального сервісу, вказавши такі дані: прізвище, ім'я, по батькові, дата народження, місце проживання, контактний телефон, електронна адреса, категорію випускника (випускник ЗНЗ поточного року,  або випускник минулих років, ПТНЗ, ВНЗ І-ІІ р.а.),  перелік навчальних предметів із зазначенням мови, якою особа бажає отримати завдання пробного тесту, обрати із запропонованого переліку населений пункт, де особа буде проходити пробне ЗНО;
  3. заповнити всі поля електронної форми, задати пароль для доступу  до «Особистого кабінету учасника пробного ЗНО», отримати персональний код (пароль і код зберегти!);
  4. зайти на сторінку «Особистий кабінет учасника пробного ЗНО», роздрукувати реєстраційну заяву та реквізити для оплати кожного замовленого предмету окремо;
  5. оформити реєстраційну заяву та надіслати поштою до ХРЦОЯО;
  6. оплатити послугу з проведення пробного ЗНО протягом 3 робочих днів із дня електронної реєстрації (квитанцію зберігати в себе);
  7. перевірити стан надходження оплати та реєстраційної заяви на  сторінці «Особистий кабінет учасника пробного ЗНО» через 10 робочих днів з дня оплати та відправки реєстраційної заяви.
  8. самостійно роздрукувати запрошення на пробне ЗНО з 14 березня 2017 року зі сторінки «Особистий кабінет учасника пробного ЗНО».
 Додаткова  інформація з питань ЗНО: Якушева Олена Сергіївна, спеціаліст по зв’язках із громадськістю (057) 705 07 37, 097 83 23 496
 
Офіційні документи | Переглядів: 170 | Додав: Тая | Дата: 23.12.2016

 Свобода людини є однією з головних цінностей сучасного цивілізованого суспільства, а забезпечення недоторканності свободи особи - однією з головних функцій держави. Здавалося б, людство давно забуло про явище работоргівлі, яке більшість з нас асоціюють з давньою та середньовічною історією – кріпацтвом, «чорним рабством» та іншими подібними явищами.    Проте, як свідчать факти, торгівля людьми, як одна з сучасних форм рабства, є цілком сучасною реалією, чиє існування має потужне економічне підґрунтя. Вона стала дуже прибутковою діяльністю для транснаціональної організованої злочинності. Ця проблема має глобальний характер, адже постраждати від торгівлі людьми може людина будь-якого віку, статі, походження, з будь-якою освітою і рівнем достатку. На сьогодні у сфері торгівлі людьми використовуються всі види сучасних технологій, найсучасніші інформаційні зв’язки, система Інтернету.
    Нині в Україні існує нормативна...
Статті | Переглядів: 51 | Додав: Тая | Дата: 20.10.2016

КАРЛІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ВІДДІЛ  ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ
 
НАКАЗ
м. Карлівка
 
 
29.01. 2016 року                                         № 30
 
Про затвердження Плану заходів
на виконання Указу Президента
України «Про оголошення 2016 року
Роком англійської мови в Україні»
 
 
На виконання  Указу Президента України від 16 листопада 2016 року №64/2015 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні», наказу Департаменту освіти і науки Полтавської облдержадміністрації від 17 грудня 2015 року «Про затвердження Плану заходів на виконання Указу Президента України «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні»» та  метою сприяння в оволодінні англійської мови як мови міжнародного спілкування
НАКАЗУЮ:
  1. Затвердити План заходів на виконання Указу Президента України «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні» (Додаток).
  2. Керівникам  всіх навчальних закладів району провести організаційну роботу по виконанню районногоПлану заходів та розробити відповідні Плани заходів в кожному навчальному закладі.
  3. Районному методичному кабінету відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації забезпечити організаційно-методичну  підтримку виконання Плану заходів.
  4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на Сутулу О.В, завідувача районним методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації.
 
Начальник відділу освіти, молоді та спортуЛ.М. Слєпцова
 
Додаток до наказу відділу освіти,
молоді та спорту
Карлівської райдержадміністрації
від 29.01.2016 № 30
 
План заходів
на виконання Указу Президента
України «Про оголошення 2016 року
Роком англійської мови в Україні»
  1. Вивчити питання щодо запровадження вивчення англійської мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах, у яких вона не вивчається (відповідно до наказу МОНмолодьспорту України від 03.04.2012 №409, додаток 10 (в редакції наказу МОН України від 29.05.2014 року №664)).
До 01червня 2016 рокуВідділ освіти, молоді та спорту
Карлівської райдержадміністрації
РМК,
керівники навчальних закладів
  1. Розширити мережу факультативів, гуртків з  вивчення англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах району.
До 01 вересня 2016 року
Відділ освіти, молоді та спорту
Карлівської райдержадміністрації
керівники навчальних закладів
  1. Провести методично – організаційну роботу   з розширення  форм проведення дозвілля, методичної роботи в навчальних закладах району зі створення хобі– гуртків з метою заохочення учасників навчального процесу(учнів, батьків, вчителів) до вивчення англійської мови, підвищення (удосконалення) рівня володіння нею.
Протягом рокуВідділ освіти, молоді та спорту
Карлівської райдержадміністрації
керівники навчальних закладів
  1. Активізувати участь учнів та вчителів району у міжнародних та національних конкурсах, проектах, зокрема долучитися до проекту Європейського Союзу E – Twinning.
Протягом рокуРМК, керівники навчальних закладів
  1. Провести організаційну роботу щодо розширення мережі літніх мовних таборів на базі  загальноосвітніх начальних закладів з метою розширення комунікативної компетенції учнів.
До 01 червня 2016 рокуВідділ освіти, молоді та спорту
Карлівської райдержадміністрації
  1. Спланувати роботу мовних таборів на базі загальноосвітніх начальних закладів на основі аналізу кадрового потенціалу вчителів іноземної мови, освітніх запитів учнів та батьків.
До 01 червня 2016 рокукерівники навчальних закладів
  1. Здійснювати навчально – методичний супровід навчання англійської мови в літніх мовних таборах, вивчати та поширювати кращий досвід роботи.
Протягом рокуРМК, голова РМО вчителів іноземної мови
  1. Включити в плани роботи районного методичного об'єднання вчителів іноземної мови, присвячені Року англійської мови.
До 02.02.2016р.РМК, голова РМО вчителів іноземної мови
  1. Надавати методичні рекомендації керівникам навчальних закладів, вчителям іноземної мови щодо проведення Року англійської мови в навчальних закладах району.
Протягом рокуРМК, голова РМО вчителів іноземної мови
  1. Взяти участь в обласній акції «Читаємо Шекспіра в оригіналі та перекладах».
Квітень 2016РМК, навчальні заклади району
  1. Взяти участь у Міжрегіональній Інтернет – конференції «Шляхи підвищення якості навчання англійської мови»
Травень 2016РМК, навчальні заклади району, РМО
вчителів іноземної мови
  1. Провести районні літературні читання «Шекспірівський сонет».
Вересень 2016РМК, навчальні заклади району, РМО
вчителів іноземної мови
  1. Взяти участь в обласних літературних читаннях «Шекспірівський сонет».
Жовтень 2016РМК, РМО
вчителів іноземної мови
  1. Взяти участь в обласній науково–практичній конференції «Іншомовна освіта: сучасність і перспективи».
Грудень 2016РМК
  1. Взяти участь у  проведенні англійською мовою обласного конкурсу–квесту «Я розкажу вам про Полтавщину».
Протягом рокуРМК, навчальні заклади району, РМО
вчителів іноземної мови
  1. Забезпечити роботу шкільних виставок книжок англійською мовою EnglishForever до Всеукраїнського Дня бібліотек.
Вересень 2016керівники навчальних закладів
шкільні бібліотекарі
  1. Забезпечити  проведення оглядових та тематичних екскурсій англійською мовою у шкільних музеях.
Протягом рокуРМК, навчальні заклади району, РМО
вчителів іноземної мови
  1. Започаткувати у загальноосвітніх навчальних закладах English – speakingdays (спілкуємося англійською не лише на уроці) з метою створення іншомовного середовища.
Протягом рокукерівники навчальних закладів
  1. Інформацію про проведену роботу щодо    виконання  Указу Президента України від 16 листопада 2016 року №64/2015 «Про оголошення 2016 року  Роком англійської мови в Україні».
Протягом рокуВідділ освіти, молоді та спорту
Карлівської райдержадміністрації
РМК,
керівники навчальних закладів
  1. Розглянути питання «Про підведення підсумків проведення Рокуанглійської мови в навчальних закладах району»на колегіївідділу освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації.
Грудень 2016Відділ освіти, молоді та спорту
Карлівської райдержадміністрації
 
 
Завідувач районним методичним кабінетом
відділу освіти, молоді та спорту
Карлівської райдержадміністрації     О.В. Сутула
 
Офіційні документи | Переглядів: 75 | Додав: Тая | Дата: 06.04.2016

    Шістнадцять років поспіль на теренах нашого району проводиться конкурс професійної майстерності "Учитель року”. Цього року в районному етапі конкурсу взяли участь 15 вчителів: з Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ст., Карлівської ЗОШ І-ІІІ ст.№ 1, № 4, Карлівської гімназії імені Ніни Герасименко , Білухівської ЗОШ І-ІІІ ст., Голобородьківської ЗОШ І-ІІІ ст., Климівської ЗОШ І-ІІІ ст., Ланнівської ЗОШ І-ІІІ ст., Лип’янської ЗОШ І-ІІІ ст., Попівської ЗОШ І-ІІІ ст.№ 1, № 2.
    За рішенням фахових журі звання "Учитель року 2011” отримали Безсмертна Валентина Іванівна, вчитель історії Карлівської гімназії імені Ніни Герасименко, Жмак Вікторія Валентинівна, вчитель образотворчого мистецтва Карлівської гімназії імені Ніни Герасименко, Мізіна Олена Володимирівна, вчитель початкових класів Верхньоланнівської ЗОШ І-ІІ ст., Ротань Ірина Авенірівна, вчитель світової літератури Карлівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 4. 
Статті | Переглядів: 512 | Додав: Тая | Дата: 03.12.2011

    Розвиток мовлення у дітей є важливим завданням їх всебічного виховання та навчання. Тому, починаючи ще з раннього дитинства, батькам потрібно розвивати у малюків слухове та зорове сприймання, пам'ять, увагу, загальну та пальчикову моторику, формувати просторові уявлення. Для цього слід використовувати забавлянки, потішки, лічилки тощо з промовлянням та виконанням певних рухів (такі як "Сорока-ворона", "Печу, печу хлібчик", "Кую, кую чобіток" та інші). Більш старшим діткам цікавими будуть пальчикові ігри, вправи з м'ячем, робота з дрібними предметами (мозаїка, ГУДЗИКИ, природний матеріал, а саме: жолуді, насіння квасолі, соняшника, кукурудзи тощо). Все це викликає у них позитивні емоції, здійснює тонізуючий вплив на функціональний стан мозку, сприяє розвиткові мовлення. Значну увагу слід приділяти збагаченню знань про оточуючі предмети, явища живої та неживої природи, моральним нормам поведінки, розвиткові артикуляційної моторики (виконанням вправ для губ і язика), елементарним математичним уявленням. 
Дошкільнята - це дуже допитлива малеча, яка цікавиться всім. Вони полюбляють задавати різноманітні питання дорослим і чекають відповіді на них; розглядати з ними малюнки, особливо комікси, і складати розповіді за ними; разом малювати, використовувати аплікації, конструювати; вчити напам'ять віршики та скоромовки, слухати читання казок.
  Таке тісне спілкування веде до наслідування мовлення. Отже, з дітьми треба говорити чітко і правильно...  
Статті | Переглядів: 866 | Додав: Тая | Дата: 03.12.2011

     Починаючи з першого моменту життя, дитина шукає любові і підтримки батьків. Видатний психолого Еріх Фром виділив два напрямки впливу батьків на життя дитини: турбота про задоволення її фізичних потреб та ставлення до дитини, що визначає її любов до життя. Коли батьки добре ставляться до дитини, це допомагає їй зрозуміти, що життя прекрасне, що добре бути хлопчиком чи дівчинкою.
      Виховання дітей потребує терпіння, самовіддачі та внутрішньої стабільності, стверджує спеціаліст з вивчення психічних травм дитини Тіна Грімберг. Крім того, дуже важливо знати, які наслідки в душі дитини залишають наші вчинки, агресивна поведінка, необережні висловлювання. Коли розсерджена, а інколи розлючена мати кричить своєму п’ятирічному синові: "Я вб’ю тебе!” або "Ти зробив погано, я не люблю тебе”, або "Я ніколи більше не дозволю тобі кататися на велосипеді!”, вона не усвідомлює, якими можуть бути наслідки її слів. Адже все це вона говорить людині в кілька разів меншій за зростом та вагою – дитині, що сприймаєє слова цього велетня (а надто коли це батько) всерйоз , вірить йому, лякається, можливо, на все життя. Які ж види поведінки дорослих можуть спричинити психологічну травму дитини? Перш за все, це відмова у визнанні, невіра в дитину, неприйняття її. Наприклад, у сім’ї до одного з дітей часто ставляться не так, як до його сестер та братів: "Ось Ігор у нас гарний хлопчик, а ти, незграбо, постійно потрапляєш у якість пригоди…” А такою пригодою може бути всього-навсього розбита склянка або розлите молоко. А душа дитини в цей момент глибоко травмується. Приниження-постійне джерело психологічних травм. Як часто батьки опускають дитину з більш високого рівня самооцінки на більш низький простими словами: "дурень”, "телепень”, "бовдур”… 
Статті | Переглядів: 482 | Додав: Тая | Дата: 03.12.2011