П`ятниця, 07.08.2020, 04:04
Вітаю Вас Гість | RSS
Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської РДА
Головна Каталог статейРеєстраціяВхід
Меню сайту
...
Дискусійно-педагогічний клуб Світоч
Останні новини
• Карлівська учениця отримала 200 балів з двох предметів ЗНО!
• Відновили діяльність заклади дошкільної освіти району
• Про підготовку закладів дошкільної освіти до відновлення діяльності
• Про відновлення роботи закладів дошкільної освіти
• З Міжнародним днем захисту дітей
• Зі Святом останнього дзвоника!
Файли
Головна » Статті » Рік англійської мови » Статті

Поради логопеда
    Розвиток мовлення у дітей є важливим завданням їх всебічного виховання та навчання. Тому, починаючи ще з раннього дитинства, батькам потрібно розвивати у малюків слухове та зорове сприймання, пам'ять, увагу, загальну та пальчикову моторику, формувати просторові уявлення. Для цього слід використовувати забавлянки, потішки, лічилки тощо з промовлянням та виконанням певних рухів (такі як "Сорока-ворона", "Печу, печу хлібчик", "Кую, кую чобіток" та інші). Більш старшим діткам цікавими будуть пальчикові ігри, вправи з м'ячем, робота з дрібними предметами (мозаїка, ГУДЗИКИ, природний матеріал, а саме: жолуді, насіння квасолі, соняшника, кукурудзи тощо). Все це викликає у них позитивні емоції, здійснює тонізуючий вплив на функціональний стан мозку, сприяє розвиткові мовлення. Значну увагу слід приділяти збагаченню знань про оточуючі предмети, явища живої та неживої природи, моральним нормам поведінки, розвиткові артикуляційної моторики (виконанням вправ для губ і язика), елементарним математичним уявленням. 
Дошкільнята - це дуже допитлива малеча, яка цікавиться всім. Вони полюбляють задавати різноманітні питання дорослим і чекають відповіді на них; розглядати з ними малюнки, особливо комікси, і складати розповіді за ними; разом малювати, використовувати аплікації, конструювати; вчити напам'ять віршики та скоромовки, слухати читання казок.
Таке тісне спілкування веде до наслідування мовлення. Отже, з дітьми треба говорити чітко і правильно.
    Але бувають випадки, коли батьки не звертають увагу на формування мовлення своєї дитини. Самі говорять неясно, косноязично, досить швидко, а іноді і з діалектними особливостями. Все це може призвести до так званої педагогічної занедбаності, яка відіб'ється на подальшому навчанні в школі, бо загальний та мовленнєвий розвиток не відповідатиме віковим параметрам.
    Проте є діти, в яких під впливом різних причин (захворювання, ослаблення здоров'я, зниження слуху, аномалія в будові мовних органів тощо) мовлення розвивається з запізненням. Вони мають порушення звуковими або недоліки в лексико-граматичній системі мовлення, недорозвиток фонетичного слуху. Зрозуміло, що без логопедичного втручання ці мовленнєві вади важко буде перебороти. Корекційна робота буде ефективною тільки тоді, коли батьки кожного дня разом з дитиною будуть опрацьовувати логопедичні завдання. А для цього треба дізнаватися у логопеда як правильно виконувати ту чи іншу вправу.
Вихователі та вчителі початкових класів повинні цікавитися мовленням своїх вихованців, відпускати їх згідно з графіком на заняття (в позаурочний час), сприяти виправленню мовленнєвих недоліків під час навчального процесу.
    Таким чином, проблеми дітей, які мають розлади в мовленні, є актуальними і заслуговують логопедичної допомоги. Вони не повинні бути несерйозними для батьків, педагогів, адміністрації освітніх закладів, широкого загалу, бо призводять до шкільної неуспішності та дискомфорту.
Категорія: Статті | Додав: Тая (03.12.2011)
Переглядів: 1058 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Освіта в Україні
У школах району
  • Гімназія ім. Ніни Герасименко

  • ...







    Статистика





    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської РДА ©2010 - 2020